Ga naar inhoud

Bel met +31 35 711 0876 | Stuur een e-mail naar help@megabite.nl

remote help
Mega Bite Logo
  • home
  • webdesign
  • Netwerkbeheer
  • Webhosting
  • Cloud Computing
  • VOIP
  • Microsoft NCE
  • AVG
  • Office365
  • Glasvezelverbindingen
  • Microsoft software licenties
  • SLA overeenkomsten
  • Remote Help
  • WordPress SLA Contract
  • Contact
  • webdesign
    • Google Adwords
    • Google optimalisatie
    • WordPress beveiligen
    • WordPress SLA Contract
  • Webhosting
    • SSL certificaten
  • Netwerkbeheer
    • Microsoft software licenties
      • Microsoft NCE
    • SLA overeenkomsten
    • Glasvezelverbindingen
  • Cloud Computing
    • Office365
    • Hosted Exchange
  • VOIP
  • AVG
    • Het AVG 10-stappenplan
    • Rechtmatige gegevensverwerking
  • Contact

+31 35 711 0876

help@megabite.nl

Een tijdelijke profiel is geladen nadat u zich aanmeldt bij een Windows systeem

  1. Home
  2. /
  3. Kb
  4. /
  5. Systeembeheer
  6. /
  7. Windows
  8. /
  9. Een tijdelijke profiel is geladen nadat u zich aan…

Een tijdelijke profiel is geladen nadat u zich aanmeldt bij een Windows systeem

Vraag:

Hoe kan ik de tijdelijk geladen profiel in windows oplossen?

Foutmelding:
Your user profile was not loaded correctly! You have been logged on with a temporary profile.

Changes you make to this profile will be lost when you log off. Please see the event log for details or contact your administrator.
Tags: Problem, Probleem, Tijdelijk, Temporary, Profile, Profiel, Loaded, Geladen, User, Gebruiker, Oplossing, Systeem, Account, Profiles, Service, Windows, cannot, find, the, local, profile

Antwoord:

To resolve this problem, follow these steps:

  1. Log on to the system by using an administrative user account other than the user account that is experiencing the problem.
  2. Back up all data in the current user’s profile folder if the profile folder still exists, and then delete the profile folder. By default, the profile resides in the following location:
    %SystemDrive%\Users\UserName
  3. Click Start, type regedit in the Start Search box, and then press ENTER.
    If you are prompted for an administrator password or for confirmation, type your password, or click Continue.
  4. Locate the following registry subkey:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
  5. Under the ProfileList subkey, delete the subkey that is named SID.bak.Note SID is a placeholder for the security identifier (SID) of the user account that is experiencing the problem. The SID.bak subkey should contain a ProfileImagePath registry entry that points to the original profile folder of the user account that is experiencing the problem.
  6. Exit Registry Editor.
  7. Log off the system.
  8. Log on to the system again.

After you log on to the system, the profile folder is re-created.

CONTACT

Amersfoortseweg 30-17
3751LK, Bunschoten-Spakenburg
Telefoon: +31 35 71 108 76
Telefoon: +31 85 00 604 20
Email: desk@megabite.nl

Support center
+31 35 71 108 76
Remote Help
Page load link
Ga naar de bovenkant